Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Pá 8:00-17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
22.07.2019
Cestujeme se psem!
Příprava Pokud jste se rozhodli, že s vámi váš pes jede, vrhněte se na plánování. Správná příprava je zásadní. Ujistěte se, že má váš mazlíček nepo... číst celé
15.07.2019
Akce na HUHUBAMBOO pamlsky!
Huhubamboo se specializuje na výrobu mokrých krmiv a pamlsků jak pro kočky, tak pro psy. Vyrábí několik chuťových variací, aby si vaše zvíře m... číst celé
01.04.2019
Co je nutné vědět, než si pořídíte Psouna
POZOR! Než si pořídíte psouna, je dobré vědět, že jsou:   1.     MILOVNÍCI VÝŠEK umí se zapřít zády o zeď, nábytek a vylézt až nahoru na skříň ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Nejlepší hračky pro Vašeho pejska CHUCKIT!

 

  1. Úvod
  2. REKLAMACE
Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD internetového obchodu www.psitlapka.cz

Všeobecná ustanovení:

Tento reklamační řád, který se řídí dle zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a je součástí Obchodních podmínek internetového obchodu www.psitlapka.cz, prodávající se zavazuje, že v případě oprávněné reklamace vad zboží učiněné kupujícím, příjme taková opatření, která zjednoduší a urychlí vyřízení jakékoliv reklamace ze strany kupujícího.

Odpovědnost za zboží a záruka:

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout si okamžitě zboží po jeho převzetí dopravcem, případné mechanické poškození obalu výrobku během přepravy nemusí být spojeno s poškozením obsahu zásilky jako takové. I přesto je povinen kupující takovou zásilku zkontrolovat a s dopravcem sepsat  protokol, který je povinen mu dopravce v tomto případě řidič předložit.

Postup při reklamaci:

Neprodleně nás informujte o reklamaci na emailovou adresu eshop@psitlapka.cz nebo telefonicky na číslo +420 603 57 67 69 nebo 604 22 19 78. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, spolu s písemným odůvodněním reklamace a dokladem o zaplacení - faktura, účtenka. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji. Pokud reklamace bude uznána, má zákazník právo na výměnu vadného zboží za nové či vrácení peněz.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, §2099 až  §2117, §2161 až 2174 občanského zákoníku.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající  nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží, na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá to z povahy zboží. Projeví -li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

 

*V PŘÍPADĚ REKLAMACE NÁS PROSÍM NEPRODLENĚ KONTAKTUJTE*

 

NAVRCHOLU.cz

PSÍTLAPKA.CZ
Jiří Hlubůček
Po - Pá 8:00-17:00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.