Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.
 

 

 
IN TIME

KONTAKTY

PSÍTLAPKA.CZ
Mšenská 3937/24
Jablonec nad Nisou - Mšeno, PSČ: 466 04
tel: +420 603 57 67 69
eshop@psitlapka.cz

ZBOŽÍ V AKCI

NAŠE CENA 105,00 Kč
skladem
NAŠE CENA 89,00 Kč
skladem
NAŠE CENA 99,00 Kč
skladem

NOVINKY

arr3Doprava ZDARMA už od 999 Kč!Nově při objednávce nad 999,- za Vás dopravu uhradíme my!  ... arr3Výhodné nakupování z pohodlí domovaNákup nad 999 Kč = doprava ZDARMA    ... arr399 myšlenek psa, než vás ráno vytáhne ven    Možná vám přijde, že váš pes má skvělej život – celý den se válí v pelechu, pak se s váma... arr3Vítáme nové přírůstky!Každé štěně a kotě získá 10% slevu na první nákup! Zašlete nám na e-mail eshop@psitlapka.cz...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

NAŠE CENA 379,00 Kč
skladem

ANKETA

Co je pro Vás rozhodující při nakupování na internetu?

Cena 52% Vzhled stránek 19% Doba dodání 15% Zákaznická péče 15%

REKLAMACE
REKLAMACE na PSÍTLAPKA.CZ

Vážení zákazníci,

rádi Vás provedeme reklamační řádem a přesvědčíme Vás, že u nás může být  i reklamace příjemným zážitkem.

Jestliže Vám přišlo zboží, které Vám nevyhovuje nebo Vašeho mazlíčka nezaujalo, kontaktujte nás do 14ti dnů od provedení objednávky a PsíTlapka.cz Vám vrátí peníze zpět nebo zboží vyměníme za jiné. Záleží na Vašem přání.

V případě poruchy či závady produktu nás rovněž kontaktujte a my uděláme vše pro to, abychom Vaši reklamaci vyřešili v co nejkratší době k Vaší nejvyšší spokojenosti.

 

 

Reklamace chovatelských potřeb v našem eshopu Psítlapka.cz  řešíme rychle, čestně a rozhodně nám nejsou nepříjemné.

 

Naopak! Skutečnost, že Vašemu pejskovi nesedí například zakoupený obleček je pro nás zpětnou vazbou, že naše popisky u daného produktu mohou být ještě o něco přesnější.

 

70% procent všech produktů, které vkládáme do objednávek osobně kontrolujeme, některé produkty však vzhledem k jejich obalu zkontrolovat nelze a tak spoléháme na naše partnerské dodavatele. Chovatelské potřeby jsou odvětvím kde se vyskytuje minimum kazových výrobků a když se přece jen vyskytnou, Psítlapka.cz Vám zboží ihned vymění za nové nebo vrátí peníze. 

 

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD internetového obchodu www.psitlapka.cz

Všeobecná ustanovení:

Tento reklamační řád, který se řídí dle zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a je součástí Obchodních podmínek internetového obchodu www.psitlapka.cz, prodávající se zavazuje, že v případě oprávněné reklamace vad zboží učiněné kupujícím, příjme taková opatření, která zjednoduší a urychlí vyřízení jakékoliv reklamace ze strany kupujícího.

Odpovědnost za zboží a záruka:

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout si okamžitě zboží po jeho převzetí dopravcem, případné mechanické poškození obalu výrobku během přepravy nemusí být spojeno s poškozením obsahu zásilky jako takové. I přesto je povinen kupující takovou zásilku zkontrolovat a s dopravcem sepsat  protokol, který je povinen mu dopravce v tomto případě řidič předložit.

Postup při reklamaci:

Neprodleně nás informujte o reklamaci na emailovou adresu eshop@psitlapka.cz nebo telefonicky na číslo +420 603 57 67 69. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, spolu s písemným odůvodněním reklamace a dokladem o zaplacení - faktura, účtenka. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji. Pokud reklamace bude uznána, má zákazník právo na výměnu vadného zboží za nové či vrácení peněz.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, §2099 až  §2117, §2161 až 2174 občanského zákoníku.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající  nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží, na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá to z povahy zboží. Projeví -li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

 

*V PŘÍPADĚ REKLAMACE NÁS PROSÍM NEPRODLENĚ KONTAKTUJTE*