Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.

KONTAKTY

PSÍTLAPKA.CZ
Mšenská 3937/24
Jablonec nad Nisou - Mšeno, PSČ: 466 04
tel: +420 603 57 67 69
eshop@psitlapka.cz

ZBOŽÍ V AKCI

NAŠE CENA 149,00 Kč
NAŠE CENA 1 199,00 Kč
NAŠE CENA 179,00 Kč

NOVINKY

arr3Akční nabídka na ÚNOR 2019Akční nabídka platí do 28.2. nebo do vyprodání zásob. Ať máte kočičku nebo pejska, podívejte se na... arr3Jak vybírat granule? Rozhodli jste se, že budete krmit svého psa kompletním suchým krmivem, ale nevíte, jak se... arr3Doprava ZDARMA už od 999 Kč!Nově při objednávce nad 999,- za Vás dopravu uhradíme my!  ... arr3Výhodné nakupování z pohodlí domovaNákup nad 999 Kč = doprava ZDARMA    ... arr399 myšlenek psa, než vás ráno vytáhne ven    Možná vám přijde, že váš pes má skvělej život – celý den se válí v pelechu, pak se s váma... arr3Vítáme nové přírůstky!Každé štěně a kotě získá 10% slevu na první nákup! Zašlete nám na e-mail eshop@psitlapka.cz...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ANKETA

Co je pro Vás rozhodující při nakupování na internetu?

Cena 51% Vzhled stránek 20% Doba dodání 15% Zákaznická péče 15%

REKLAMACE
Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD internetového obchodu www.psitlapka.cz

Všeobecná ustanovení:

Tento reklamační řád, který se řídí dle zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku a je součástí Obchodních podmínek internetového obchodu www.psitlapka.cz, prodávající se zavazuje, že v případě oprávněné reklamace vad zboží učiněné kupujícím, příjme taková opatření, která zjednoduší a urychlí vyřízení jakékoliv reklamace ze strany kupujícího.

Odpovědnost za zboží a záruka:

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout si okamžitě zboží po jeho převzetí dopravcem, případné mechanické poškození obalu výrobku během přepravy nemusí být spojeno s poškozením obsahu zásilky jako takové. I přesto je povinen kupující takovou zásilku zkontrolovat a s dopravcem sepsat  protokol, který je povinen mu dopravce v tomto případě řidič předložit.

Postup při reklamaci:

Neprodleně nás informujte o reklamaci na emailovou adresu eshop@psitlapka.cz nebo telefonicky na číslo +420 603 57 67 69. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, spolu s písemným odůvodněním reklamace a dokladem o zaplacení - faktura, účtenka. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji. Pokud reklamace bude uznána, má zákazník právo na výměnu vadného zboží za nové či vrácení peněz.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, §2099 až  §2117, §2161 až 2174 občanského zákoníku.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy zboží převzal, má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající  nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, zboží se hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží, na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá to z povahy zboží. Projeví -li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

 

*V PŘÍPADĚ REKLAMACE NÁS PROSÍM NEPRODLENĚ KONTAKTUJTE*